× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
עבודות נבחרות שלנו
מערכת מומחה CreditGen
איך מעבירים ידע מקצועי של עשרות שנים לכל המשתמשים בתוכנה?
במערכת המומחה הזאת מוצג טופס אלקטרוני, כולל כל הידע והחוכמה המקצועית שמאחוריו.
כל שדה מעורר בזמן אמת התראות על שדות אחרים (ויש גם הסברים מקצועיים מורחבים על כל נושא), וקישורים שמאפשרים מעבר מהיר בדיוק לחלק הבעייתי.
מערכת דוחות Sub-Custody
החשיבה המסורתית של אנשי תוכנה מבוססת על תרגום מונחים אנושיים למונחי מבני נתונים. זאת העבודה של אנשי תוכנה.
אבל החשיבה שעליה מבוססת חוויית משתמש נכונה, היא בדיוק הפוכה: איך מתרגמים את מבני הנתונים (היעילים מאוד מבחינת מיחשוב וניהול המידע הגולמי), למונחים אנושיים - אותם מושגים שמעניינים את המשתמשים.
גבעולים
"גבעולים" היא מערכת לניהול ויצירת דוחות טיפול, המאפשרת גמישות בתיעוד סיטואציות מורכבות, יחד עם פורמליזציה של הדיווח. האתגר יוצא הדופן הזה מומש ע"י פיתוח ממשק משתמש ייחודי, שמבוסס על מודל של קריטריונים וסולמות ערכים מוגדרים מראש.
המערכת פותחה כתרומה ל"ניצן".
צמפיון מוטורס
בפעם השניה שנקראתי לייעץ בנושא חוויית המשתמש של מערכת ה-CRM של צ'מפיון מוטורס כבר הכרתי את אנשי מערכות המידע שם, אבל האתגר היה אפילו גדול יותר מאשר בפעם הראשונה.
תשעים שניות
אתגר הכתיבה לפינה "90 שניות" כלל מפגש מרתק עם טכנולוגיות עכשוויות ועתידיות, ועם ההשפעה שלהן על התרבות האנושית ועל הכלכלה. את כל הפרטים המסקרנים והחשובים של כל נושא נבחר, היה צריך גם לעטוף בזרימת טקסט סיפורית, אך אינטנסיבית, כמתחייב מפורמט הפינה.
Enginius - מנוע חוקים למערכות מומחה
העולם מלא במידע. לפעמים אפילו יותר מדי. אבל מידע כשלעצמו אינו עוזר, והוא דורש תהליך שיהפוך אותו לידע, ומשם למסקנות מעשיות.
Enginius הוא התשתית לתהליך כזה: סביבת פיתוח וניהול של מערכות מבוססות חוקים (Rule-Based), ומנוע הריצה שיכול להיות משולב בכל מערכת יעד, ומפעיל את אותם חוקים על נתונים גולמיים מגוונים.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"פעם היה כפתור לכל פעולה. היום, בגלל המזעור ובגלל עוד סיבות, הממשקים הפכו מינימליים יותר."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

העולם האמיתי
הרוב המכריע של המונחים והתפיסות בתחום הטכנולוגי הם השאלה מ"החיים האמיתיים". תחשבו למשל על "חלונות", "שולחן עבודה", "תיקיה", "סל מחזור", ואפילו ה-CC, העותק של הודעת דואר-אלקטרוני, ששמו נגזר מ-Carbon Copy - העתק פחם (זכר לימים שבהם השתמשו בנייר פחם כדי ליצור עותק).
שמות סתומים שמנסים לבטא מקוריות וחדשנות עלולים ליפול למלכודת חוסר ההבנה של מהות המוצר או השירות בעיני הלקוח. שמות השאובים מ"העולם האמיתי" נקלטים מהר יותר, ויש להם סיכוי רב יותר להפוך לשמות גנריים (כמו למשל Firewall).

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.