× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
אמרו את זה קודם
סטיב ג'ובס, על הקושי שבהמצאת חידושים
זה ממש קשה לאפיין מוצרים על-פי קבוצות מיקוד. פעמים רבות, אנשים לא יודעים מה הם רוצים עד שמראים להם את זה‬.
סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל "אפל"
איזידור אייזק רבי, על סקרנות ולימוד
אמא שלי הפכה אותי למדען בלי שהתכוונה לכך בכלל. כל האמהות היהודיות בברוקלין נהגו לשאול את הבן שלהן: 'נו למדת משהו בבית ספר היום?', אבל לא אמא שלי. היא תמיד שאלה אותי שאלה אחרת: 'איזי, שאלת שאלה טובה היום?' ההבדל הזה הוא שהפך אותי למדען.
איזידור אייזק רבי, זוכה פרס נובל
אלברט איינשטיין, על בעיות ופתרונות
לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שהשתמשנו בה כשיצרנו אותן.
מרשל מקלוהן, על האדם והטכנולוגיה
אנו מעצבים את הכלים שלנו, ולאחר מכן הכלים שלנו מעצבים אותנו.
מרשל מקלוהן, מתוך הספר "להבין את המדיה"
יו מקיי, על תבניות וחדשנות
אנחנו אוהבים את הרעיון של חופש - התרבות שלנו כמעט סוגדת לו - ולמרות זאת אנחנו מחפשים את ההגנה של מה שידוע ונוח.
יו מקיי, פסיכולוג וחוקר מדעי-החברה
מרטין קופר על הטלפון הסלולרי
פעם אנשים היו מתקשרים למקום מסויים,
היום אנשים מתקשרים לאדם מסויים.
מרטין קופר, ממציא הטלפון הסלולרי

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"בתקשורת הבין-אישית שלנו אנחנו משתמשים הרבה יותר בפעלים ודימויים מאשר בשמות תואר. לעומת זאת, בטקסטים שיווקיים נפוצות מילים כמו "חדשני", "מהפכני", "מדהים", ואפילו מילת הגנאי "מושלם".
שמות תואר נפוחים (וכאן נתתי דוגמה לשם תואר שהוא בעצם דימוי) הם סתמיים בשני מובנים: הם דורשים הפעלת דמיון רבה יותר כדי לפענח אותם, והם נפוצים מדי ולכן מאבדים את הייחוד שלהם."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

מה הסיפור שלכם?
המוח שלנו מתמודד עם העולם באמצעות נסיון מתמיד ליצור סדר מתוך האי-סדר. אנחנו תמיד מחפשים עלילות וסיפורים - או במילים אחרות: קשרי זמן, מרחב, וסיבתיות. זו דרכו של המוח שלנו להתמודד עם שטף המידע ועם התחושות שזורמות ללא הרף.
בתקשורת שיווקית, עדיף לנו תמיד לשלוט בעלילה הזאת ולבנות אותה מראש, כדי לא לאפשר לקורא את החופש הזה, שעלול לגרום לקורא לוותר על המשימה (ועל המסר שלנו), או לבנות של עלילה אלטרנטיבית שתפגע במסר שלנו.

» קראו את המאמר המלא

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.