× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
מיקרוקופי
איך להחיות את המערכת הממוחשבת עם טקסטים שמתחלפים דינמית
בני אדם הרבה פעמים אומרים את אותו הדבר בדרכים שונות, כמעט מתוך מאגר ניסוחים חלופיים אקראי.
אבל אנחנו רואים יותר ויותר גם בפלטפורמות ממוחשבות רכיבי טקסט שמתחלפים דינמית, וזה יכול ליצור אפקט מאוד יפה.
המאמר הזה מנסה לאפיין איפה דבר כזה יכול להתאים, ומהם סוגי הטקסטים האקראיים או הדינמיים שאפשר לשלב.
שגיאות נפוצות בהודעות שגיאה
כמו שאין בני-אדם מושלמים, אין תוכנות מושלמות. כדאי להמנע כבר בשלב התכנות משגיאות, אבל לפעמים יש צורך להודיע למשתמש על בעיה תפעולית. הודעות שגיאה הן קודם כל הודעות. הנה כמה הנחיות לאפיון נכון שלהן.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"כשאנחנו מספרים סיפור במסגרת תקשורת שיווקית, זמן ומאמץ של מקבל המסר הם פריווילגיה שאינה קיימת, ולכן חשוב לבחור את הסיפור הנכון."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

תשתית שיווקית
מוצר תוכנה תשתיתי, כזה שיכול לשמש יישומים מגוונים, הוא בדרך-כלל קשה להסבר ולמכירה למרות הפוטנציאל התיאורטי הגדול שלו, בדיוק בגלל שקשה להמחיש כיצד מוצר בעל אופי כללי עונה על צרכים ארגוניים של הלקוח, שהם כמעט תמיד צרכים נקודתיים, אפליקטיביים.
במצב כזה אפשר לשקול לשווק את המוצר כקו מוצרים רחב, כאשר כביכול קיימים מוצרים רבים שמותאמים כל אחד לשוק אנכי ולצורך יישומי נפרד, או להדגיש בתקשורת השיווקית את מגוון הצרכים והפתרונות שכבר יושמו בעזרת המוצר התשתיתי האחד.

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.