× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
אינטרנט
קודי QR - איך עושים זאת נכון
קודי ה-QR הומצאו כדי לאפשר חיבור נוח בין העולם הפיזי לעולם האינטרנט, ולכן כדאי לשלב אותם בדיוק במקומות שבהם דרוש חיבור כזה (למשל שיתוף, הדפסה וכמובן פרסומים פיזיים). הנה כמה עצות ליישום נכון של QR.
מה חדש באתר
שדרוג של אתר אינטרנט הוא לפעמים צעד הכרחי, גם אם הוא יקר או מהווה פתח לבעיות חדשות. הנה כמה עצות קטנות לשדרוגים. אבל רוב העצות מתאימות גם לתכנון אתר חדש לגמרי.
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 2
מאמר שני מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על פרטיות, זהות, וגניבת זהות תחת מעטה טכנולוגי.
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 1
מאמר ראשון מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על קניין רוחני וזכויות יוצרים בזמנים בהם השעתוק הטכני הופך קל מדי.
ממשק חכם לכל פועל
ממשקים מקיפים אותנו מכל עבר. השלט של הטלויזיה, הכפתורים במעלית, האתרים ברשת. אז למה נדמה לפעמים ששכחו לתכנן אותם מראש?

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"בתקשורת הבין-אישית שלנו אנחנו משתמשים הרבה יותר בפעלים ודימויים מאשר בשמות תואר. לעומת זאת, בטקסטים שיווקיים נפוצות מילים כמו "חדשני", "מהפכני", "מדהים", ואפילו מילת הגנאי "מושלם".
שמות תואר נפוחים (וכאן נתתי דוגמה לשם תואר שהוא בעצם דימוי) הם סתמיים בשני מובנים: הם דורשים הפעלת דמיון רבה יותר כדי לפענח אותם, והם נפוצים מדי ולכן מאבדים את הייחוד שלהם."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

עובדות מבלבלות
העובדות שמתגלות במחקר שוק, יהיה קפדני ככל שיהיה, אינן מספיקות ודורשות תמיד פרשנות עסקית אנושית.
מפעל נעליים שלח שני אנשי שיווק לחקור את פוטנציאל המכירות במדינת עולם-שלישי. איש שיווק אחד כתב למפעל: "אין שום פוטנציאל מכירות. אף אחד כאן לא נועל נעליים". השני, לעומתו, כתב: "יש כאן פוטנציאל מכירות אדיר - לאף אחד כאן אין נעליים!"

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.