× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
מאמר
ללמוד מהחלום: הדבר הקטן שעלול להכשיל את מיזם ההיי-טק
לרוב, אני משתדל לשכוח את החלומות של השינה מיד כשאני מתעורר, כדי שאוכל להתרכז בחלומות של זמן הערות - שהם חלומות הרבה יותר מעשיים וחשובים. אבל משהו בחלום הזה נשאר להטריד אותי, ולא הצלחתי לשכוח אותו עד שהבנתי מהו הדבר הזה, וישבתי לחשוב ולכתוב עליו.
מדוע השמות של מוצרי אפל מתחילים באות i
אנחנו מכירים אותם, הם חלק בלתי-נפרד מהחיים שלנו ומהתרבות שלנו - iMac, iPod, iPhone, iPad, iOS – כולם חדשניים, כולם מעולים, וכולם מתחילים באות i. אבל מדוע בעצם?
טכנולוגיית חופש הבחירה
הטכנולוגיה היא במהותה הרחבת האפשרות, הגדלת החופש וגיוון הבחירה. אם נצמצם את הטכנולוגיה רק לשימוש בפסגות שלה, נאבד את המהות הזאת, וניפול שוב לצרות ראייה, שטחיות ודקדנטיות. תגובה למאמרו של פרופסור שיזף רפאלי.
[המאמר הזה פורסם לראשונה בינואר 2007 באתר NRG-מעריב, אבל נראה שהוא רלוונטי גם כיום]
כמה מילים על חדשנות
יזמים נוטים לחשוב על המושג "חדשנות" רק במונחים של טכנולוגיה, ושוכחים שהחדשנות החשובה ביותר היא דווקא בתחום האנושי. האם אלמנט החוויה והבידול תופס את המקום הראוי בתוכנית העסקית שלכם?
איך לספר סיפור שיווקי
דאגה של כמה דקות מאיבוד צרור המפתחות האישי הביאה איתה תובנה חשובה על ההבדל בין עולמו של המוצר לבין עולמו של הצרכן: בסיפור שמטרתו תקשורת שיווקית כדאי יותר להתרכז בעתיד ולא בעבר. יעיל יותר לספר איך ייראה עולמו של הלקוח אחרי שהוא ישתמש במוצר, ולא איך נראה עולמו של המוצר לפני שהגיע ללקוח.
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 4
מאמר רביעי מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על אופייה הייחודי של עיתונות הרשת ועל הדרך בו היא משפיעה על העיתונות המסורתית ועלינו.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
" בהנחה שהתגברת על מחסום הכתיבה, לפעמים דווקא כשיודעים המון על נושא מסויים, זה נהיה קשה יותר להחליט מהו המשפט שיפתח את ההסבר.
אז באופן סמלי, לכבוד ראש השנה האזרחית - הנה חמש שיטות אפקטיביות ומוכחות לפתוח טקסט, וגם טיפה הסבר על התיאוריה שבבסיסן. "

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

עובדות מבלבלות
העובדות שמתגלות במחקר שוק, יהיה קפדני ככל שיהיה, אינן מספיקות ודורשות תמיד פרשנות עסקית אנושית.
מפעל נעליים שלח שני אנשי שיווק לחקור את פוטנציאל המכירות במדינת עולם-שלישי. איש שיווק אחד כתב למפעל: "אין שום פוטנציאל מכירות. אף אחד כאן לא נועל נעליים". השני, לעומתו, כתב: "יש כאן פוטנציאל מכירות אדיר - לאף אחד כאן אין נעליים!"

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.