× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
חוויית לקוח
ללמוד מהחלום: הדבר הקטן שעלול להכשיל את מיזם ההיי-טק
לרוב, אני משתדל לשכוח את החלומות של השינה מיד כשאני מתעורר, כדי שאוכל להתרכז בחלומות של זמן הערות - שהם חלומות הרבה יותר מעשיים וחשובים. אבל משהו בחלום הזה נשאר להטריד אותי, ולא הצלחתי לשכוח אותו עד שהבנתי מהו הדבר הזה, וישבתי לחשוב ולכתוב עליו.
חמש שאלות מפתח לתיאור מוצר מנצח
שמתם לב שכל תיאורי ה"אודות" מאוד דומים זה לזה, וחמור מכך - משאירים סימן שאלה גדול אחרי הקריאה שלהם?
הקדשתם זמן כל כך ארוך לפיתוח, שבו עוד יום (כן, יום), ותקדישו מחשבה לשאלות האלו. הן יכולות להוציא אתכם ממלכודת השמות התואר הבומבסטיים והריקים, ולהיות המפתח לדלת הסודית שמובילה היישר למוחות של האנשים.
IkeaHackers - מוצרים כחומרי גלם
מה יקרה אם ניקח חפצים שנמצאים סביבנו, חפצים שלמים ומוכנים, ונתייחס אליהם כחומרי גלם ליצירת דברים חדשים?
צורת החשיבה הזאת היא פן מאוד מרתק של היצירתיות, כי היא למעשה יצירתיות שפורצת את הגבולות באופן הכי עמוק.
זה הרעיון שעומד בבסיס הבלוג IkeaHackers, שמנהלת בהצלחה רבה משנת 2006 ג'ולס יאפ.
כמה מילים על חדשנות
יזמים נוטים לחשוב על המושג "חדשנות" רק במונחים של טכנולוגיה, ושוכחים שהחדשנות החשובה ביותר היא דווקא בתחום האנושי. האם אלמנט החוויה והבידול תופס את המקום הראוי בתוכנית העסקית שלכם?
רורי סאתרלנד על ערך לא מוחשי
רורי סאת'רלנד, בשתי הרצאות מרתקות ומצחיקות מתוך TED, על הערך הגדול של יצירת "ערך בלתי מוחשי", ומדוע שינוי במסגרת ההתייחסות ובהקשר השימוש יכול להיות שקול לשינוי במוצר עצמו.
איך לספר סיפור שיווקי
דאגה של כמה דקות מאיבוד צרור המפתחות האישי הביאה איתה תובנה חשובה על ההבדל בין עולמו של המוצר לבין עולמו של הצרכן: בסיפור שמטרתו תקשורת שיווקית כדאי יותר להתרכז בעתיד ולא בעבר. יעיל יותר לספר איך ייראה עולמו של הלקוח אחרי שהוא ישתמש במוצר, ולא איך נראה עולמו של המוצר לפני שהגיע ללקוח.
מלכודת שמות התואר ומבחן הסיפור
מדוע כדאי להתאמץ ולחפש דימויים במקום שמות תואר מפוצצים, ומדוע לא כדאי להשאיר את בניית הסיפור שלנו בידי הלקוח. עיבוד של חלק מהרצאה בנושא "מבחנים ומלכודות לתקשורת שיווקית", שניתנה במסגרת סדנא של המרכז הבינלאומי לכנסים.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"החוק בלבד מגן על בני הנוער ומגדיר אותם כבני נוער. המוסר בתחום הזה הולך ומתערער, והיות והמוסר הוא הבסיס החברתי לחוק, קיימת כאן סכנה אמיתית של כרסום רשמי וחוקי במושג הנערות. מאמר שלישי מתוך הסדרה 'מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי'."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

מגרש נקי
לפעמים במקום להתחרות בשוק צפוף כדאי לבטא את החדשנות באמצעות "המצאת" קטגוריית מוצר חדשה, ובניית תחרות במגרש חדש לגמרי, שבו אתם נהנים מראש מהובלה.
בכל זאת, במקרים כאלה תמיד כדאי לנסות ולהאחז בתפיסות ובמונחים שהצרכן כבר מכיר מעולם המושגים הכללי שלו, ולהבליט תכונה מוכרת ומבדלת של המוצר.

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.