× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
טור אישי
מחשבות על המוסר בעידן הטכנולוגי
בתחילת שנות האלפיים כתבתי סידרת מאמרים שעסקו בסוגיות של מוסר בעידן הדיגיטלי-טכנולוגי המתפתח.
המאמרים דיברו על קניין רוחני, גניבת זהות, מלחמת הדורות ואובדן הנעורים, ועיתונות האינטרנט.
המאמרים האלה נכתבו מזמן, והרבה דברים השתנו בינתייים, אבל זה דווקא מעניין לבחון מה היו המחשבות של התקופה ההיא, ואולי לראות מה בכל זאת נשאר רלוונטי, עם התאמות הז'רגון הנדרשות (רמז: לא מעט).
הצצה לעולם לא שלנו
הילדים שלנו הם בעצם הדור הראשון שיש לו הורים עם סמארטפון. וההורים שאנחנו לא באמת טובים בלהיות הורי סמארטפון.
חבר מדמיון אחר
לכל ילדה יש בובה, וברוב המקרים היא הרבה יותר אמיתית מכל הרובוטים הדיגיטליים והחברים הווירטואליים של המבוגרים.
בהשגחת הרב משימות
כמו וירוס, כל דבר שאנחנו עושים מייצר עוד משימות. והוירוס הזה הוא כל-כך משוכלל, שיש לו שני שמות: השם הרצוי "חלוקת קשב", והשם המצוי "הפרעת קשב".
מדעי הבדיון
אתאיזם הוא מותרות ששמורות למי שרק צורך את הטכנולוגיה, בלי לדעת איך עומד מגדל הקלפים עשוי נייר הטואלט שהיא.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
" לשילוב טקסטים דינמיים במקומות קטנים של חוויית המשתמש והמיקרו-קופי יש כמה תועלות, לא תמיד כולן באות לידי ביטוי, אבל אם עושים את זה נכון, כמעט תמיד נקבל אחד או יותר מהתבלינים הבאים בתבשיל שלנו. "

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

עובדות מבלבלות
העובדות שמתגלות במחקר שוק, יהיה קפדני ככל שיהיה, אינן מספיקות ודורשות תמיד פרשנות עסקית אנושית.
מפעל נעליים שלח שני אנשי שיווק לחקור את פוטנציאל המכירות במדינת עולם-שלישי. איש שיווק אחד כתב למפעל: "אין שום פוטנציאל מכירות. אף אחד כאן לא נועל נעליים". השני, לעומתו, כתב: "יש כאן פוטנציאל מכירות אדיר - לאף אחד כאן אין נעליים!"

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.