× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
מוסר בעידן הטכנולוגי
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 4
מאמר רביעי מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על אופייה הייחודי של עיתונות הרשת ועל הדרך בו היא משפיעה על העיתונות המסורתית ועלינו.
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 3
מאמר שלישי מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על אובדן תקופת הנערות ועל הטכנולוגיה כנשק במלחמת הדורות.
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 2
מאמר שני מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על פרטיות, זהות, וגניבת זהות תחת מעטה טכנולוגי.
מוסר בעידן הדיגיטלי - מאמר 1
מאמר ראשון מתוך הסדרה "מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי": על קניין רוחני וזכויות יוצרים בזמנים בהם השעתוק הטכני הופך קל מדי.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
" בינתיים, מה שקורה הוא שמרוב מהפכות, המילה "מהפכני" קצת מאבדת את האפקט שלה (אגב, בדיוק כמו מילים גדולות, גסות וריקות אחרות, כמו למשל "דינמי" או "עוצמתי").
וזאת רק בעיה אחת. "

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

המטבח הפתוח
כלל ידוע בניהול ארגוני הוא הגברת המחוייבות של העובדים באמצעות הגדלת תחושת שיתוף הגורל.
על אותו עיקרון מבוססת גישת "המטבח הפתוח": הגברת המעורבות של הצרכנים בקבלת החלטות ופעילות הייצור והשיווק (כמו כתבות "מאחורי הקלעים" על הפרסומות, תחרויות בהן הלקוחות מוזמנים להשפיע על עיצוב המוצר או על אופיו, או יצירת פרסום אינטראקטיבי של ממש) - כאשר המטרה היא להביא את הקהל להיות נאמן יותר, מעורב יותר ומחוייב יותר למותג.



ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.