× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
חדשנות
סטיב ג'ובס, על הקושי שבהמצאת חידושים
זה ממש קשה לאפיין מוצרים על-פי קבוצות מיקוד. פעמים רבות, אנשים לא יודעים מה הם רוצים עד שמראים להם את זה‬.
סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל "אפל"
כמה מילים על חדשנות
יזמים נוטים לחשוב על המושג "חדשנות" רק במונחים של טכנולוגיה, ושוכחים שהחדשנות החשובה ביותר היא דווקא בתחום האנושי. האם אלמנט החוויה והבידול תופס את המקום הראוי בתוכנית העסקית שלכם?
איזידור אייזק רבי, על סקרנות ולימוד
אמא שלי הפכה אותי למדען בלי שהתכוונה לכך בכלל. כל האמהות היהודיות בברוקלין נהגו לשאול את הבן שלהן: 'נו למדת משהו בבית ספר היום?', אבל לא אמא שלי. היא תמיד שאלה אותי שאלה אחרת: 'איזי, שאלת שאלה טובה היום?' ההבדל הזה הוא שהפך אותי למדען.
איזידור אייזק רבי, זוכה פרס נובל
אלברט איינשטיין, על בעיות ופתרונות
לא נוכל לפתור בעיות באמצעות אותה צורת חשיבה שהשתמשנו בה כשיצרנו אותן.
מרשל מקלוהן, על האדם והטכנולוגיה
אנו מעצבים את הכלים שלנו, ולאחר מכן הכלים שלנו מעצבים אותנו.
מרשל מקלוהן, מתוך הספר "להבין את המדיה"
יו מקיי, על תבניות וחדשנות
אנחנו אוהבים את הרעיון של חופש - התרבות שלנו כמעט סוגדת לו - ולמרות זאת אנחנו מחפשים את ההגנה של מה שידוע ונוח.
יו מקיי, פסיכולוג וחוקר מדעי-החברה

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
" אחרי כמה מילות פתיחה, הסיר סטיב ג'ובס את הכיסוי, וחשף בפני אנשי TBWA את המחשב החדש, שלימים ייקרא iMac. סגנון הצגה אופייני שאנחנו מכירים עד היום.
אנשי משרד הפרסום היו בהלם. הם לא רצו להיות גסי רוח, אבל בדיעבד הודו שהמחשב היה כל-כך חדשני ושונה, שהם ממש חששו שזה מהפכני מדי. מועד לכשלון חרוץ. "

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

מחוץ לקופסה
"אם כולם צריכים לחשוב מחוץ לקופסה, אולי משהו לא בסדר עם הקופסה"

(מלקולם גלאדוול)

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.