מילים יכולות לרגש, להסעיר, להצחיק, להרעיד. מילים בוראות עולמות, מספרות סיפור, מעוררות את הדמיון. למילים יש כוח. מילים מניעות אנשים לחשוב. מילים מניעות אנשים לפעול.
שפה היא הסכם בלתי-כתוב בין בני-אדם. שפה היא גוף דינמי, מתפתח, משתנה ומורד בעצמו. שפה היא חיבור של מילים זו לזו בדרכים שהן לא הכירו קודם. שפה יוצרת את עצמה. שפה יוצרת מחשבות. שפה יוצרת פעולות.
כתיבה היא אמנות הבריאה של מסרים. היא הבנייה הסבלנית והמוקפדת, שבמיטבה היא בלתי-נראית. כתיבה היא תשוקה למילים, לשפה, לדמיון, ולבני-האדם.
,
שמי רובי גורדון, ואני כותב, עורך ומעצב.
אודות האתר
אחרי המון שנים שאני מלווה בכתיבה, בעיצוב, ובהסברים יעילים את תחום ההיי-טק, וכולם שואלים אותי "יש לך אתר?" בניתי אתר.
וזה בעיקר אתר עם תכנים שיכולים לעזור ולכוון אותך, אולי ללמד קצת.
(אני מבטיח להשתדל לעדכן עוד ועוד)
מה האתר מציע לך
אפשר לקרוא כאן מאמרים על מיתוג, שיווק, על הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
אפשר לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית שלך ולפיתוח הנכון שלה.
וכל זה שלך ובשבילך. בלי הרשמה, בלי אזורים מוסתרים, בלי התחייבות.
אודות "היי־טקסט"
בקצרה, אני והחברים שלי ב-"היי־טקסט" יוצרים
תוכן אפקטיבי לתחום ההיי-טק: כתיבה שיווקית, מרקום, מאמרים ובלוגים, עיצוב וניהול תוכן, ועיצוב חוויית משתמש.
המטרה של כל אלה היא אחת: לסייע לחברות ואירגונים לחבר את הטכנולוגיה לאנשים.
עם נסיון של כ-20 שנה הן בתחום הטכנולוגי עצמו, והן בתחומי העיצוב, הכתיבה וחוויית הלקוח, ועם תשוקה עזה לשני הצדדים המשלימים האלו של החיים, אני מציע לך את השירותים המקצועיים שלי.
מה אני בעצם מציע לך
- כתיבת תכנים מעוררי תשוקה עבור אתר האינטרנט או האפליקציה שלך
- כתיבת מסמכים שיווקיים שיוצרים עולם שלם אצל הקוראים
- עיצוב מצגות ועולם דימויים שיפיחו חיים בחזון
- כתיבת מסמכי אפיון שמסייעים לכוון את הגשמת החזון הזה
- כתיבת מאמרים ובלוגים שמחזקים את עיצוב המותג ואת הזהות התאגידית
מקצת מהלקוחות שהיה לנו הכבוד לעבוד איתם:
שיתוף:
קריאה לפי נושא
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון
העולם האמיתי
הרוב המכריע של המונחים והתפיסות בתחום הטכנולוגי הם השאלה מ"החיים האמיתיים". תחשבו למשל על "חלונות", "שולחן עבודה", "תיקיה", "סל מחזור", ואפילו ה-CC, העותק של הודעת דואר-אלקטרוני, ששמו נגזר מ-Carbon Copy - העתק פחם (זכר לימים שבהם השתמשו בנייר פחם כדי ליצור עותק).
שמות סתומים שמנסים לבטא מקוריות וחדשנות עלולים ליפול למלכודת חוסר ההבנה של מהות המוצר או השירות בעיני הלקוח. שמות השאובים מ"העולם האמיתי" נקלטים מהר יותר, ויש להם סיכוי רב יותר להפוך לשמות גנריים (כמו למשל Firewall).
ניוזלטר ויצירת קשר
"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.
ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:
וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא,
כאן.