שלום, שמי רובי גורדון, ואני כותב, עורך ומעצב.
אני מאמין שכל קניה של מוצר וכל שימוש בו משרתים צורך חווייתי, ושכל חוויית מוצר מספרת סיפור שהוא הנכס העסקי הגדול ביותר. כל תהליך שאני מעורב בו מתחיל ומסתיים באדם, בקשר בין בני-אדם, ובפיתוח ועיצוב של חוויות.
את "היי־טקסט" יצרתי עם נסיון של כ-20 שנה הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב, וחוויית הלקוח, ועם תשוקה עזה לשני הצדדים המשלימים האלו של החיים.
בקצרה, אני והחברים שלי ב-"היי־טקסט" יוצרים
תוכן אפקטיבי לתחום ההיי-טק: כתיבה שיווקית, מרקום, מאמרים ובלוגים, עיצוב וניהול תוכן, ועיצוב חוויית משתמש.
המטרה של כל אלה היא אחת: לסייע לחברות ואירגונים לחבר את הטכנולוגיה לאנשים.
אז מעבר לקריאה, ללימוד ולהשראה שמציע האתר הזה, אני מציע לכם את השירותים המקצועיים שלי:
-
כתיבת תכנים מעוררי תשוקה עבור אתר האינטרנט או האפליקציה שלכם
כל אחד היה רוצה שהשירות הטכנולוגי שהוא מספק יהיה חלק בלתי נפרד מחיי המשתמש. שיהיה המשך טבעי למוחו ולגופו. עד שזה יקרה, האתר שלכם, התוכנה או היישום שלכם, צריכים גם לדעת להסביר את עצמם ולעזור לאדם שבחר לבוא אליהם. אתם לא נמצאים עם האדם הזה שם, רק הטכנולוגיה שלכם נמצאת, והיא לבדה, ללא מילים, לא תוכל לעשות את זה.
-
כתיבת מסמכים שיווקיים שיוצרים עולם שלם אצל הקוראים
לפעמים קל להגדיר לעצמכם מה אתם בעצם מספקים, ולפעמים זה יותר קשה. אבל האתגר הכי גדול הוא תמיד להסביר את זה לאחרים, לאנשים שאינם מעורבים מאחורי הקלעים כמוכם. לאנשים שאתם רוצים שירצו את מה שאתם מציעים להם. וכדי שירצו, הם חייבים להבין את זה.
-
עיצוב מצגות ועולם דימויים שיפיחו חיים בחזון
כל אחד משוכנע שיש בידו את הדבר הכי חדשני ופורץ דרך שאפשר להציע למשקיעים, משתמשים או לקוחות. רוב המצגות כושלות בדיוק בגלל זה. כי את הארץ המובטחת שאתם מציעים לא תמיד פשוט לבנות בתוך העולם שכבר נמצא בראש של מישהו אחר.
-
כתיבת מסמכי אפיון שמסייעים לכוון את הגשמת החזון הזה
כמו התקשורת כלפי חוץ, גם התקשורת הפנימית שלכם היא קריטית לפיתוח ולהתקדמות. אפיון נכון הוא כזה שמצליח לבנות את הפרטים הקטנים מתוך התמונה הכוללת שהם ירכיבו בעתיד. ואת העתיד לא תמיד קל לנסח מתוך ידיעת הפרטים הקטנים.
-
עיצוב וייעוץ בנושא חוויית המשתמש
המשתמשים לא באים סתם לטייל בעולם שיצרתם להם. הם באים כדי לבצע משימות בקלות ובמהירות. חוויית המשתמש הנכונה היא קריטית לכל מוצר או שירות בעולם הטכנולוגי חסר הסבלנות. במיטבה היא בלתי מורגשת, מנחשת את האדם. כדי שהיא תהיה כזו דרוש הרבה תכנון.
-
כתיבת מאמרים ובלוגים שמחזקים את עיצוב המותג ואת הזהות התאגידית
המוצר או השירות שלכם לא חי בעולם משלו. הוא תמיד קשור לעולמות תוכן אחרים, ויוצר לעצמו סביבת מחייה שבה הוא רוצה לשגשג ולפרוח. האדם שבקצה הטכנולוגיה תמיד מייצר לעצמו את עולם התוכן הזה. בואו נעזור לו ונכוון אותו כדי שיבנה את מה שאנחנו היינו רוצים שם.
מקצת מהלקוחות שהיה לנו הכבוד לעבוד איתם:
שיתוף:
מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.
עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון
המטבח הפתוח
כלל ידוע בניהול ארגוני הוא הגברת המחוייבות של העובדים באמצעות הגדלת תחושת שיתוף הגורל.
על אותו עיקרון מבוססת גישת "המטבח הפתוח": הגברת המעורבות של הצרכנים בקבלת החלטות ופעילות הייצור והשיווק (כמו כתבות "מאחורי הקלעים" על הפרסומות, תחרויות בהן הלקוחות מוזמנים להשפיע על עיצוב המוצר או על אופיו, או יצירת פרסום אינטראקטיבי של ממש) - כאשר המטרה היא להביא את הקהל להיות נאמן יותר, מעורב יותר ומחוייב יותר למותג.
ניוזלטר ויצירת קשר
"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.
ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:
וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא,
כאן.