× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
אפיון
סטיב ג'ובס, על הקושי שבהמצאת חידושים
זה ממש קשה לאפיין מוצרים על-פי קבוצות מיקוד. פעמים רבות, אנשים לא יודעים מה הם רוצים עד שמראים להם את זה‬.
סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל "אפל"
ללמוד מהחלום: הדבר הקטן שעלול להכשיל את מיזם ההיי-טק
לרוב, אני משתדל לשכוח את החלומות של השינה מיד כשאני מתעורר, כדי שאוכל להתרכז בחלומות של זמן הערות - שהם חלומות הרבה יותר מעשיים וחשובים. אבל משהו בחלום הזה נשאר להטריד אותי, ולא הצלחתי לשכוח אותו עד שהבנתי מהו הדבר הזה, וישבתי לחשוב ולכתוב עליו.
גבעולים
"גבעולים" היא מערכת לניהול ויצירת דוחות טיפול, המאפשרת גמישות בתיעוד סיטואציות מורכבות, יחד עם פורמליזציה של הדיווח. האתגר יוצא הדופן הזה מומש ע"י פיתוח ממשק משתמש ייחודי, שמבוסס על מודל של קריטריונים וסולמות ערכים מוגדרים מראש.
המערכת פותחה כתרומה ל"ניצן".
צמפיון מוטורס
בפעם השניה שנקראתי לייעץ בנושא חוויית המשתמש של מערכת ה-CRM של צ'מפיון מוטורס כבר הכרתי את אנשי מערכות המידע שם, אבל האתגר היה אפילו גדול יותר מאשר בפעם הראשונה.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"החוק בלבד מגן על בני הנוער ומגדיר אותם כבני נוער. המוסר בתחום הזה הולך ומתערער, והיות והמוסר הוא הבסיס החברתי לחוק, קיימת כאן סכנה אמיתית של כרסום רשמי וחוקי במושג הנערות. מאמר שלישי מתוך הסדרה 'מחשבות על המוסר בעידן הדיגיטלי'."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

מגרש נקי
לפעמים במקום להתחרות בשוק צפוף כדאי לבטא את החדשנות באמצעות "המצאת" קטגוריית מוצר חדשה, ובניית תחרות במגרש חדש לגמרי, שבו אתם נהנים מראש מהובלה.
בכל זאת, במקרים כאלה תמיד כדאי לנסות ולהאחז בתפיסות ובמונחים שהצרכן כבר מכיר מעולם המושגים הכללי שלו, ולהבליט תכונה מוכרת ומבדלת של המוצר.

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.