× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
קשר


יש לנו עוד מה לספר, ונשמח גם ללמוד קצת עליך.
הנה כל הדרכים ליצור קשר, ולהישאר בקשר.

לעקוב אחרינו:

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר של היי-טקסט

מגזין היי-טקסט בגירסת דוא"ל: טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
ארכיון הגיליונות הקודמים שלנו נמצא כאן.
רוצה להרשם? הנה טופס הרישום הקצרצר שלנו:



* ספאם מטנף את חוויית האינטרנט. אנחנו נשבעים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד!


עדכונים ב-RSS


ערוץ ה-RSS שלנו - כל מה שקורה באתר, בפורמט תמציתי ושימושי.
אגב, ידעת שלראשי התיבות RSS יש מספר פירושים, בין היתר בגלל היסטוריה של ענייני זכויות יוצרים?
זה הקישור להזנה ביישום ה-RSS החביב עליך


עמוד הפייסבוק שלנו


באתר הזה יש לא מעט מידע מעניין, אבל יש דברים שמתאימים רק לפייסבוק, נכון?
לייק קטן כדי להתחבר לעוד עדכונים, חדשות, טיפים ומאמרים מעניינים


העמוד שלנו בלינקדאין


אולי יום אחד נתפנה לנסח הסבר פשוט וקולע שיבהיר מה זה בכלל לינקדאין.
בינתיים, הנה העמוד של היי-טקסט שם, עם עדכונים, טיפים, ומאמרים מעניינים.


אינסטגרם


לא הכל בחיים זה עבודה, אבל כמעט כל דבר יכול לעורר השראה.
פרופיל האינסטגרם האישי של רובי גורדון: @rubigordon

לפנות אלינו:

רוצה לדווח על בעיה באתר? לספר לנו משהו שנפרסם כאן ויכול לעניין אחרים?
רוצה להתייעץ בנושא התקשורת השיווקית שלך? חוויית המשתמש? הטקסטים והדימויים שבחרת להשתמש בהם? רוצה לקבוע פגישה ולספר לנו עוד עליך?

רק למלא קצת פרטים בטופס הזה, ונשתדל לעזור כמה שיותר מהר.

שם:

דוא"ל:

Email:

טלפון:

הודעה:



* ספאם מטנף את חוויית האינטרנט. אנחנו נשבעים להשתמש בכתובת שלך אך ורק לצורך התכתבות איתך, וכמובן לא להעביר אותה לאף אחד!

לדבר איתנו:

גורדון תקשורת וייעוץ - רובי גורדון
ת.ד. 380 גבעתיים
טלפון: 052-3664029



מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"השימוש הנכון בקודי QR הוא לא סתם ליצור קוד שמקשר אל היעד. שימוש נכון יותר הוא כאשר כל מדיום עליו יופיע הקוד מכיל קוד שונה, שמפנה אל דף מקשר. רק הדף המקשר מעביר את הגולש (אוטומטית) אל דף היעד הסופי."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

תשתית שיווקית
מוצר תוכנה תשתיתי, כזה שיכול לשמש יישומים מגוונים, הוא בדרך-כלל קשה להסבר ולמכירה למרות הפוטנציאל התיאורטי הגדול שלו, בדיוק בגלל שקשה להמחיש כיצד מוצר בעל אופי כללי עונה על צרכים ארגוניים של הלקוח, שהם כמעט תמיד צרכים נקודתיים, אפליקטיביים.
במצב כזה אפשר לשקול לשווק את המוצר כקו מוצרים רחב, כאשר כביכול קיימים מוצרים רבים שמותאמים כל אחד לשוק אנכי ולצורך יישומי נפרד, או להדגיש בתקשורת השיווקית את מגוון הצרכים והפתרונות שכבר יושמו בעזרת המוצר התשתיתי האחד.

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.