× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
יזמות
מדוע המוצר הטכנולוגי שלכם לא צריך להיות מהפכני
כל מי שמפתח מוצר טכנולוגי רוצה שהוא יהיה "מהפכני". זאת פיסגת השאיפות, שיא השיאים, הישג ההישגים.
ואז כל מי שמפתח מוצר טכנולוגי עושה את הדבר הטבעי והמתבקש, וכותב שהוא מוצר "מהפכני".
הבעיה היחידה היא שזה לא נכון.
סטיב ג'ובס, על הקושי שבהמצאת חידושים
זה ממש קשה לאפיין מוצרים על-פי קבוצות מיקוד. פעמים רבות, אנשים לא יודעים מה הם רוצים עד שמראים להם את זה‬.
סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל "אפל"
ללמוד מהחלום: הדבר הקטן שעלול להכשיל את מיזם ההיי-טק
לרוב, אני משתדל לשכוח את החלומות של השינה מיד כשאני מתעורר, כדי שאוכל להתרכז בחלומות של זמן הערות - שהם חלומות הרבה יותר מעשיים וחשובים. אבל משהו בחלום הזה נשאר להטריד אותי, ולא הצלחתי לשכוח אותו עד שהבנתי מהו הדבר הזה, וישבתי לחשוב ולכתוב עליו.
מצליח את מצליח - מטבע וירטואלי
השותפות הכי מסקרנת בעולם משקיעה במטבע קשה...
מצליח את מצליח - כלכלה שיתופית
השותפות הכי מסקרנת בעולם העסקים בחיפוש אחרי מימון נוסף...
כמה מילים על חדשנות
יזמים נוטים לחשוב על המושג "חדשנות" רק במונחים של טכנולוגיה, ושוכחים שהחדשנות החשובה ביותר היא דווקא בתחום האנושי. האם אלמנט החוויה והבידול תופס את המקום הראוי בתוכנית העסקית שלכם?

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"בתקשורת הבין-אישית שלנו אנחנו משתמשים הרבה יותר בפעלים ודימויים מאשר בשמות תואר. לעומת זאת, בטקסטים שיווקיים נפוצות מילים כמו "חדשני", "מהפכני", "מדהים", ואפילו מילת הגנאי "מושלם".
שמות תואר נפוחים (וכאן נתתי דוגמה לשם תואר שהוא בעצם דימוי) הם סתמיים בשני מובנים: הם דורשים הפעלת דמיון רבה יותר כדי לפענח אותם, והם נפוצים מדי ולכן מאבדים את הייחוד שלהם."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

מלכודת שמות התואר
בתקשורת הבין-אישית שלנו, בחיי היום-יום, אנחנו משתמשים הרבה יותר בפעלים ודימויים מאשר בשמות תואר. משום מה, כשאנחנו מגיעים לתקשורת שיווקית נראה לנו ששמות תואר נפוחים ידביקו את הקורא בהתלהבות שלנו עצמנו מהמוצר המדובר.
הסיבות הן רבות, ובין היתר כוללות את "תסמונת המהנדס". אבל התוצאה של שימוש בשמות תואר נפוחים (ו"נפוחים" היא דוגמה לשם תואר שהוא בעצם דימוי) הם בעייתית בשני מובנים: הם דורשים הפעלת דמיון רבה יותר כדי לפענח אותם, והם נפוצים מדי ולכן מאבדים את הייחוד שלהם.

» קראו את המאמר המלא

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.