× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
מיקרוקופי
איך להחיות את המערכת הממוחשבת עם טקסטים שמתחלפים דינמית
בני אדם הרבה פעמים אומרים את אותו הדבר בדרכים שונות, כמעט מתוך מאגר ניסוחים חלופיים אקראי.
אבל אנחנו רואים יותר ויותר גם בפלטפורמות ממוחשבות רכיבי טקסט שמתחלפים דינמית, וזה יכול ליצור אפקט מאוד יפה.
המאמר הזה מנסה לאפיין איפה דבר כזה יכול להתאים, ומהם סוגי הטקסטים האקראיים או הדינמיים שאפשר לשלב.
שגיאות נפוצות בהודעות שגיאה
כמו שאין בני-אדם מושלמים, אין תוכנות מושלמות. כדאי להמנע כבר בשלב התכנות משגיאות, אבל לפעמים יש צורך להודיע למשתמש על בעיה תפעולית. הודעות שגיאה הן קודם כל הודעות. הנה כמה הנחיות לאפיון נכון שלהן.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
" בהנחה שהתגברת על מחסום הכתיבה, לפעמים דווקא כשיודעים המון על נושא מסויים, זה נהיה קשה יותר להחליט מהו המשפט שיפתח את ההסבר.
אז באופן סמלי, לכבוד ראש השנה האזרחית - הנה חמש שיטות אפקטיביות ומוכחות לפתוח טקסט, וגם טיפה הסבר על התיאוריה שבבסיסן. "

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

לבחור עבור הלקוח
לקוחות הטלפוניה בארה"ב זכו לרפורמה בענף בשנת 1984, אבל לא היתה להם הסבלנות כשנשאלו בתחילת השיחה דרך איזו חברה הם רוצים להתקשר.
יזם צעיר בשם דניס דיס ניצל את העניין, פתח חברת טלפוניה קטנה, ורשם אותה תחת השמות "I Don't Know", "Who Cares" ו-"Who Ever", וזכה לקבל את נתח השוק של כל אלה שהשיבו כך על השאלה.


ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.