× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
מדריכים
חמש שאלות מפתח לתיאור מוצר מנצח
שמתם לב שכל תיאורי ה"אודות" מאוד דומים זה לזה, וחמור מכך - משאירים סימן שאלה גדול אחרי הקריאה שלהם?
הקדשתם זמן כל כך ארוך לפיתוח, שבו עוד יום (כן, יום), ותקדישו מחשבה לשאלות האלו. הן יכולות להוציא אתכם ממלכודת השמות התואר הבומבסטיים והריקים, ולהיות המפתח לדלת הסודית שמובילה היישר למוחות של האנשים.
מלכודת שמות התואר ומבחן הסיפור
מדוע כדאי להתאמץ ולחפש דימויים במקום שמות תואר מפוצצים, ומדוע לא כדאי להשאיר את בניית הסיפור שלנו בידי הלקוח. עיבוד של חלק מהרצאה בנושא "מבחנים ומלכודות לתקשורת שיווקית", שניתנה במסגרת סדנא של המרכז הבינלאומי לכנסים.
מה חדש באתר
שדרוג של אתר אינטרנט הוא לפעמים צעד הכרחי, גם אם הוא יקר או מהווה פתח לבעיות חדשות. הנה כמה עצות קטנות לשדרוגים. אבל רוב העצות מתאימות גם לתכנון אתר חדש לגמרי.
שגיאות נפוצות בהודעות שגיאה
כמו שאין בני-אדם מושלמים, אין תוכנות מושלמות. כדאי להמנע כבר בשלב התכנות משגיאות, אבל לפעמים יש צורך להודיע למשתמש על בעיה תפעולית. הודעות שגיאה הן קודם כל הודעות. הנה כמה הנחיות לאפיון נכון שלהן.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"ושוב אנחנו נעלמים להם. נענים מיד לכל בכי קטן שבוקע מהמכשיר. מדלגים בין יישומים והתראות. מתנחמים בזה שאפשר לראות את הילדים גם דרך המצלמה."

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

לבחור עבור הלקוח
לקוחות הטלפוניה בארה"ב זכו לרפורמה בענף בשנת 1984, אבל לא היתה להם הסבלנות כשנשאלו בתחילת השיחה דרך איזו חברה הם רוצים להתקשר.
יזם צעיר בשם דניס דיס ניצל את העניין, פתח חברת טלפוניה קטנה, ורשם אותה תחת השמות "I Don't Know", "Who Cares" ו-"Who Ever", וזכה לקבל את נתח השוק של כל אלה שהשיבו כך על השאלה.


ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.