× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
מדריכים
חמש שאלות מפתח לתיאור מוצר מנצח
שמתם לב שכל תיאורי ה"אודות" מאוד דומים זה לזה, וחמור מכך - משאירים סימן שאלה גדול אחרי הקריאה שלהם?
הקדשתם זמן כל כך ארוך לפיתוח, שבו עוד יום (כן, יום), ותקדישו מחשבה לשאלות האלו. הן יכולות להוציא אתכם ממלכודת השמות התואר הבומבסטיים והריקים, ולהיות המפתח לדלת הסודית שמובילה היישר למוחות של האנשים.
מלכודת שמות התואר ומבחן הסיפור
מדוע כדאי להתאמץ ולחפש דימויים במקום שמות תואר מפוצצים, ומדוע לא כדאי להשאיר את בניית הסיפור שלנו בידי הלקוח. עיבוד של חלק מהרצאה בנושא "מבחנים ומלכודות לתקשורת שיווקית", שניתנה במסגרת סדנא של המרכז הבינלאומי לכנסים.
מה חדש באתר
שדרוג של אתר אינטרנט הוא לפעמים צעד הכרחי, גם אם הוא יקר או מהווה פתח לבעיות חדשות. הנה כמה עצות קטנות לשדרוגים. אבל רוב העצות מתאימות גם לתכנון אתר חדש לגמרי.
שגיאות נפוצות בהודעות שגיאה
כמו שאין בני-אדם מושלמים, אין תוכנות מושלמות. כדאי להמנע כבר בשלב התכנות משגיאות, אבל לפעמים יש צורך להודיע למשתמש על בעיה תפעולית. הודעות שגיאה הן קודם כל הודעות. הנה כמה הנחיות לאפיון נכון שלהן.

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
" בהנחה שהתגברת על מחסום הכתיבה, לפעמים דווקא כשיודעים המון על נושא מסויים, זה נהיה קשה יותר להחליט מהו המשפט שיפתח את ההסבר.
אז באופן סמלי, לכבוד ראש השנה האזרחית - הנה חמש שיטות אפקטיביות ומוכחות לפתוח טקסט, וגם טיפה הסבר על התיאוריה שבבסיסן. "

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

עובדות מבלבלות
העובדות שמתגלות במחקר שוק, יהיה קפדני ככל שיהיה, אינן מספיקות ודורשות תמיד פרשנות עסקית אנושית.
מפעל נעליים שלח שני אנשי שיווק לחקור את פוטנציאל המכירות במדינת עולם-שלישי. איש שיווק אחד כתב למפעל: "אין שום פוטנציאל מכירות. אף אחד כאן לא נועל נעליים". השני, לעומתו, כתב: "יש כאן פוטנציאל מכירות אדיר - לאף אחד כאן אין נעליים!"

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.