× המגזין
כלים
אודות
קשר
שירותים


חזרה למעלה
רוצה להתעדכן במאמרים מעניינים, טיפים וכלים מעשיים, ועוד הפתעות?
אפשר להוסיף תזכורת ביומן להיכנס לאתר מדי פעם, אבל יותר פשוט לקבל את זה ב"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו:
רק לחיצה כאן ומגיעים לעמוד הרישום
הבנתי, לא רוצה לראות את ההודעה הזאת היום
טכנולוגיה
ראשי תיבות של שום דבר
מה מציינות ראשי התיבות DVD? מסתבר שהרבה דברים, ובעצם שום דבר.
טכנולוגיית חופש הבחירה
הטכנולוגיה היא במהותה הרחבת האפשרות, הגדלת החופש וגיוון הבחירה. אם נצמצם את הטכנולוגיה רק לשימוש בפסגות שלה, נאבד את המהות הזאת, וניפול שוב לצרות ראייה, שטחיות ודקדנטיות. תגובה למאמרו של פרופסור שיזף רפאלי.
[המאמר הזה פורסם לראשונה בינואר 2007 באתר NRG-מעריב, אבל נראה שהוא רלוונטי גם כיום]
תשעים שניות
אתגר הכתיבה לפינה "90 שניות" כלל מפגש מרתק עם טכנולוגיות עכשוויות ועתידיות, ועם ההשפעה שלהן על התרבות האנושית ועל הכלכלה. את כל הפרטים המסקרנים והחשובים של כל נושא נבחר, היה צריך גם לעטוף בזרימת טקסט סיפורית, אך אינטנסיבית, כמתחייב מפורמט הפינה.
הצצה לעולם לא שלנו
הילדים שלנו הם בעצם הדור הראשון שיש לו הורים עם סמארטפון. וההורים שאנחנו לא באמת טובים בלהיות הורי סמארטפון.
חבר מדמיון אחר
לכל ילדה יש בובה, וברוב המקרים היא הרבה יותר אמיתית מכל הרובוטים הדיגיטליים והחברים הווירטואליים של המבוגרים.
בהשגחת הרב משימות
כמו וירוס, כל דבר שאנחנו עושים מייצר עוד משימות. והוירוס הזה הוא כל-כך משוכלל, שיש לו שני שמות: השם הרצוי "חלוקת קשב", והשם המצוי "הפרעת קשב".

מה זה פה? לאן הגעתי?
גם הטכנולוגיה הכי יפה ומתקדמת צריכה קודם כל להתחבר לבני-האדם.
וזה מה שאנחנו עושים ב-"היי־טקסט", מתוך תשוקה ונסיון הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום הכתיבה, העיצוב וחוויית הלקוח.
באתר הזה אפשר למצוא מאמרים על תרבות טכנולוגית, מיתוג, שיווק, מיקרוקופי, ובעצם על כל הצד האנושי של הטכנולוגיה, ועל הדרכים שבהם אפשר וצריך לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים. אנחנו מזמינים אותך לקבל כאן טיפים וכלים מעשיים, קצת השראה, ואפילו כמה תרגילים לבחינת התקשורת השיווקית ולפיתוח הנכון שלה.

עוד עלינו ועל מה שאנחנו עושים
עבודות נבחרות שלנו
קריאה לפי נושא
"פעמים רבות בעולם התוכנה, היכולות והאפשרויות פחות משנות. לעומת זאת, החלטות אסטרטגיות וראייה עתידית יכולות לייצר סטנדרטים תעשייתיים או להוריד השקעות לטמיון"

למאמר המלא...
כלים
השראה
מוזיקה שמנקה את הראש
ציטוטים שפותחים את המחשבה
עוד דברים שמעוררים את הדמיון

תשתית שיווקית
מוצר תוכנה תשתיתי, כזה שיכול לשמש יישומים מגוונים, הוא בדרך-כלל קשה להסבר ולמכירה למרות הפוטנציאל התיאורטי הגדול שלו, בדיוק בגלל שקשה להמחיש כיצד מוצר בעל אופי כללי עונה על צרכים ארגוניים של הלקוח, שהם כמעט תמיד צרכים נקודתיים, אפליקטיביים.
במצב כזה אפשר לשקול לשווק את המוצר כקו מוצרים רחב, כאשר כביכול קיימים מוצרים רבים שמותאמים כל אחד לשוק אנכי ולצורך יישומי נפרד, או להדגיש בתקשורת השיווקית את מגוון הצרכים והפתרונות שכבר יושמו בעזרת המוצר התשתיתי האחד.

ניוזלטר ויצירת קשר

"תקציר מנהלים" - הניוזלטר שלנו: מגזין היי־טקסט בגירסת דוא"ל, עם טיפים, כלים מעשיים, השראה, וכל מה שצריך כדי לתקשר את המוצר הטכנולוגי אל האנשים.
מבטיחים לא להציק יותר מדי, וכמובן לא להעביר את כתובת הדוא"ל שלך לאף אחד.
נרשמים כאן.

ואנחנו גם אוהבים שעוקבים אחרינו:


וכמובן שיש גם עמוד "צרו קשר" מסורתי ומלא, כאן.